sabinekempink.reismee.nl

4. Bedankt!

Hey!

Om als eerste even in te gaan op deze titel: bedankt iedereen voor de berichtjes, cadeautjes en kaartjes. Erg leuk om allemaal te krijgen en lezen en ze gaan allemaal mee! (de kaartjes dan) Voor de cadeautjes zou ik een extra koffer moeten meenemen dus dat gaat helaas niet allemaal lukken..
Afgelopen zaterdag was ook het ‘afscheids’feestje samen met de verjaardag van mama, wat erg gezellig was! Leuk om iedereen nog even gezien te hebben. :)

Maar nu is het zo ver, vanavond stap ik eindelijk het vliegtuig in! Of ik er klaar voor ben? Jazeker! Nu wel. Het heeft lang genoeg geduurd.

Vorige week heb ik mijn koffer al klaar gelegd maar vandaag heb ik alles pasecht ingepakt. Afgelopen woensdag heb ik te horen gekregen waar ik terecht kom, waardoor ik ook weet wat ik mee moet nemen!

Ik kom bij de fam. Peters. Dit gezin bestaat uit vader, moeder, dochter en zoon. Ik kom op een boerderij waar ze koeien, paarden en kippen hebben. Sam (dochter) runt het hele paarden gedeelte en gaat mij dus ook begeleiden. Ze hebben redelijk wat sportpaarden waarmee ze regelmatig mee op wedstrijden gaat! Precies wat ik wilde! :)
Maar voordat ik hun ga ontmoeten zijn we al dik een week verder. Dit zal pas op maandag 24 oktober zijn.

Dus, vanavond nog even gedag zeggen tegen de laatste personen die mee gaan naar het vliegveld en dan is het écht tijd. Eindelijk hetgeen doen wat ik al zo lang wil!

-----------

It’s not a goodbye,
it’s a see you later.

Reacties

Reacties

Trudy

Het afscheid zal best wel moeilijk zijn. Maar ik denk dat je op een plek komt waar je je helemaal thuis gaat voelen.En dat is een goed gevoel. Ik zie er naar uit om je verhalen en foto's te zien. En natuurlijk houden wij je op de hoogte wat er hier gebeurt. Goeie reis xxxxx

Irma

Bbbrrrr, krijg er kippenvel van. Fijn dat je er klaar voor bent.
Fijn ook dat je goed terecht komt daar.
Wij wensen je een goede en rustige reis en heel veel plezier daar.
Geniet ervan.
Vanavond even een moeilijk afscheid en dN kan het gebeuren!
Knuffel van ons!

Erwin

Eindelijk is het dan zover. De reis kan beginnen. Spannend allemaal. Leuk dat je op een plek komt die aan je wensen voldoet. Wij wensen je een hele fijne tijd toe in Nieuw Zeeland. Een lange en prettige reis. We houden je blog in de gaten.

Marianne

Ontzettend veel plezier en succes daar Sabine!!! Een hele goeie reis vanavond en morgen!

Groetjes Albert, Marianne en Tygo

Annelies Pennings

Hoi Sabine,
Fijn dat je een leuke plek hebt gevonden. Ga er maar heerlijk van genieten en hou ons op de hoogte. Groetjes Annelies

Linda

Ontzettend veel plezier gewenst! Heel erg spannend maar ook een mooie ervaring die je mee gaat maken! Geniet ervan vanaf de eerste minuut!
Hele goeie lange reis gewenst en we volgen je blog!

Doei doei!!

Marianne Klein Poelhuis

Goede reis en we gaan je volgen!!

Eddy

It’s not a goodbye,
it’s a see you later.

Eddy

Hoi meid, hoe gaattie daar?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active