sabinekempink.reismee.nl

8. Veranderingen

Hoi!

Zoals de titel al zegt zijn er wat veranderingen en ben ik begin januari verhuisd naar een andere stal. Zelf twijfelde ik over mijn plek omdat ik gewoon niet de werkzaamheden had die in eerste instantie werden omschreven maar er was ook niet meer genoeg werk. Er zijn wat dingen veranderd binnen haar bedrijf waardoor ze geen 2 personen meer nodig had dus voor beide was dit beter!

In mijn vorige verhaal vertelde ik dat ik af en toe hielp op een andere stal met jonge paarden en waarmee ik ook naar het strand ben geweest. En daar ben ik nu aan het werk! :D Het is relaxed werken, en ik rijd bijna elke dag. Ga mee op wedstrijden, we doen bosritten en nog meer strandritten. Ze heeft een zwembad bij huis en laat het nu echt heerlijk weer zijn! 2 dagen per week werkt ze ergens anders dus ben ik eigenlijk vrij. Misschien wat kleine werkzaamheden maar ik heb op die dagen veel vrije rijd! Ze willen me van alles laten zien en nemen me mee naar dingen. Hierdoor krijg ik toch nog een stukje Nieuw-Zeeland te zien! Ook hebben ze een boot die binnenkort naar de haven wordt gebracht dus ik hoop (maar weet bijna wel zeker) dat ik daar ook een keer op mee kan.

Zoals je misschien merkt ben ik enthousiast en ben ik heel blij dat ik bij deze familie mag komen en ik voel me hier ook veel meer thuis. Dit zijn overigens vrienden van de familie waar ik eerst woonde dus ik heb nog geen afscheid genomen en ben ook blij dat ik hun nog gewoon ga zien. Ik heb er een leuke tijd gehad! En nu heb ik nog 2,5 maand te gaan, maanden waarin ik volop ga genieten! Ik moet zo min mogelijk aan mijn vertrek denken want dat maakt me oprecht een beetje verdrietig. Het is écht geweldig hier.

See ya!

----

Traveling isn't about finding yourself. It's about learning and listening to yourself. Then happily, very happily being yourself!

Reacties

Reacties

Eddy

Jaja en alsnog veel plezier en succes, geniet ervan!!

Marianne Klein Poelhuis

Fijn te lezen dat het goed met je gaat!
Fijne tijd nog!

Irma

Wat leest dit anders! Super dat je het zo fijn hebt! Geniet met volle teugen????

Trudy

Great!! Mooi verhaal weer Sabine.
en nu nog zelf een wedstrijd je rijden! Good luck. Kus mama

Jolanda

Wat fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Gelukkig geniet er nog maar lekker van.

oma

Fijne berichten krijgen wij van je ,geniet nog van de tijd dat je in New.Zaeland bent .Ik kijk elke keer weer met belangstelling uit naar jou bericht .

Buurman Jan

Wat een fijne ontwikkelingen. Nog meer mooie herinneringen. En lekker dat je je nu meer op je plek voelt. Toch nog mooi 10 weken te gaan! Geniet er van en blijf lekker schrijven! Groetjes van ons

Jös en anja

Fijn dat het zo goed met je gaat. Leuk om te lezen...
Geniet ervan meid!

Astrid

Klinkt heerlijk allemaal! Lekker rijden, mooi weer, fijn gezin! Genieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active