sabinekempink.reismee.nl

6. Alweer dik een maand verder.....

.... en wat vliegt de tijd! Ondanks vele hoogtepunten heb ik ook zeker wat diepte punten gekend en dan vooral in mijn eerste 2 weken hier. Het voelt alsof je je steeds moet bewijzen en als je iets niet kent is dat knap lastig en al helemaal als er anderen werken die wél alles kennen en er een beetje vanuit gaan dat je vanaf het begin meteen hard meewerkt.
Maar ik kan zeggen dat ik er nu voor het grootste gedeelte overheen ben en dat ik nu echt kan genieten van dagen waarin ik kan meewerken met de rest.
Er kwamen vele vragen wanneer ik weer een nieuw verhaal ging schrijven maar het is best moeilijk om wat leuke dingen te noemen in een blog wat niet al te lang moet worden aangezien het dan niet meer leuk is om te lezen. Bij deze probeer ik het, mochten er vragen zijn stel ze hieronder, en dan kan ik ze in m'n volgende blog beantwoorden :)
Mijn dagen beginnen om half 7. Eerst voeren, stallen uitmesten, (bijna) alle paarden worden gereden, paddocks worden uitgemest (en dat zijn er veel, elke dag weer) en een heleboel meer. Meestal zijn we rond 6 uur / half 7 klaar en rond 9 uur lig ik dan uitgeteld op bed.
Het is leuk werk, ik kan en mag steeds meer zelf, maar het is kei kei hard werken.
Ook ben ik al mee geweest op wedstrijd. Dit was echt heel tof! Een heel weekend slapen in een truck, 6 uur beginnen maar een leuke dag vol spannende momenten. Ik werk bij iemand die grand prix en world cup springt dus ik vermaakte me wel!
7 november was mijn verjaardag. In de avond hebben we met z'n allen pizza gegeten en heb ik nog wat cadeautjes gehad. :)
De buikgriep heeft me helaas niet overgeslagen hier maar na 2 volle dagen slapen was ik weer (grotendeels) de oude!
Ondanks het tijdsverschil van 12 uur kan ik iedereen thuis regelmatig spreken maar toch blijft het vreemd dat ik ga slapen als iedereen daar net wakker is. Of dat het hier rond de 30 graden is en daar 's nachts vriest...
Afgelopen week ben ik naarMatapouri Baygeweest (zeker aanrader om op te zoeken; aan de plaatjes op Google is niets gelogen) en daar heb je eenmermaid poolverstopt in een rots. Flinke wandeling omdat er geen normale loop paden zijn maar het was prachtig! Wat een geluk dat dat het dichtstbijzijnde strand is :)
Ook heb ik een bezoekje gebracht aan deWhangerei Falls, hele mooie waterval met een prachtig groen park. Helaas regende het maar op een zonnige dag zal ik me daar wel kunnen vermaken!
Wanneer ik tijd heb zal ik weer wat foto's plaatsen (dit is niet zo makkelijk als het lijkt aangezien ik ze 1 voor 1 moet toevoegen..)
Ik ben nog lang niet uitgekeken hier en ik vraag me af of ik dat na 6 maanden wel ben.. Want wauw, wat is dit een prachtig land!
---------
Better to see something ones than to hear about it a thousand times.

Reacties

Reacties

Rita

Met veel plezier gelezen al worden we ook goed op de hoogte gehouden van je doen en laten door moeders!!
Lieve groet en alweer nieuwsgierig naar je volgende blog.

Trudy

Lieve Sabine, Heeeeel leuk om weer iets te lezen.
Of ik het nu van je hoor of lees het blijft leuk.
Fantastisch dat je daar aan de ander kant van de aardbol een super tijd hebt!

Gerdie

Mooi verhaal Sabine, heb je nog een mooie foto van de paarden?

Buurman Jan

Weer heel leuk te lezen. Sabine. Fijn dat je ondanks het harde werken toch ook kunt genieten daar aan de andere kant. Weer veel geleerd zo te horen. Groetjes van ons allemaal.

Erik en Irma

Sabine. Wat mooi om weer wat van je belevenissen te lezen! Dat het niet altijd even gemakkelijk is, is te begrijpen.
Maar genieten doe je ook, super!
De tijd vliegt ????
Groetjes van ons????

Erik en Irma

De vraagtekens waren smilies......

oma kalf

hoi sabine de eerste moeilijke weken heb je gehad ,wat vind ik jou dapper nu heb je al door hoe daar gewerkt wordt dat is wel makkelijker.je hebt al heel veel moois gezien geniet er van met volle teugen van de tijd die komt ,leuk verhaal ik kijk uit naar de volgende blog. groetjes oma.

Astrid Kempink

Wat maak je een hoop dingen mee. Als je straks terug komt is je rugzak gevuld met allerlei ervaringen die niemand je meer afpakt. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active