sabinekempink.reismee.nl

3. Nog anderhalve maand!

A ship in harbor is safe, but that is not what ships are built for.

-----------------------

Where to start…

Zoveel heb ik niet eens te vertellen maar toch spookt er veel door mijn hoofd. Nog maar 47 (!) dagen! Dat zijn minder dan 2 maanden. Hoe heeft die tijd zo snel kunnen gaan … Ik heb inmiddels mijn diploma mogen ontvangen, ben op vakantie geweest met vriendinnen wat ook altijd een avontuur op zich is, én de zomer is alweer bijna over. En juist nu wordt het mooi weer.

Het is niet zo dat ik ga zeuren over dit laatste; ik hoop zelfs dat de zon blijft totdat ik weg ga en weer terug is als ik ook weer terug kom.
Nu alle winterkleding weer de winkels in stroomt voelt het zo heerlijk om te zeggen dat ik dit jaar geen winter krijg! Wat zal dit ook schelen in mijn koffer. Wel wordt mijn koffer inpakken nog een karwei op zich denk ik.. Het scheelt wel dat ik 30 kilo mee mag zeulen!

Nog 47 dagen en ik stap het vliegtuig in. Op naar de andere kant van de wereld. Op naar een nieuw avontuur. Ook omdat het zo dichtbij komt en omdat de tijd zó mega snel gaat heb ik het gevoel dat ik niet genoeg geniet van alles. En begrijp me niet verkeerd als ik zeg dat ik op dit moment hoop dat de tijd in Nieuw-Zeeland net zo snel gaat. Waarschijnlijk denk ik er tegen die tijd heel anders over. En zo snel ik verhalen van anderen ga lezen die op reis zijn zie ik het ook weer een stuk positiever allemaal!

Ik hoop in mijn volgende (en ik denk laatste voor vertrek) verhaal te kunnen vermelden waar ik terecht kom! Binnenkort maar eens navragen of ze al iets meer weten, ben toch wel erg benieuwd!

Nou, dit waren weer wat snel neergekrabbelde woorden, die ik eerst in Word typ, vervolgens opsla en er 3 dagen naar kijk en af en toe wat wijzig. Na die 3 dagen vind ik het genoeg geweest en plaats ik het maar gewoon op de site zodat jullie het kunnen lezen. Oh en wat dan nog het lastigste van alles is; een titel bedenken. Die zullen nooit sterk worden. Sorry not sorry! ;)
Ik hoop dat ik het nog een beetje boeiend houd!

See you later!

Reacties

Reacties

Eddy

Gaat toch goed, is leuk om te lezen!!

Trudy

Het wordt inderdaad steeds spannender!
Ik hoop dat je van tevoren nog wel te horen krijgt waar je terecht kom.
Gaat allemaal vast goed komen en het wordt een fantastische tijd voor je!

Irma bekkers

Nou, intussen weet je waar je komt! En helemaal niet verkeerd geloof ik!
Heel veel plezier, geniet ervan en een goede reis vrijdag!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active